Tyck till om Ballou

Comments (169)

  • Loella

    |

    Bra och snabb service, alla jag varit i kontakt med har varit mycket behjälpliga och tålmodiga:)
    Imponerande!

    Reply

  • Andreas

    |

    Hej! Er support är helt oslagbar. Snabb som blixten och mycket hjälpsam. Få bolag håller samma kvalitet som Ballou. Fortsätt så!

    Reply

  • Zeth Larsson

    |

    God Jul & Gott Nytt År
    till er alla på Ballou!

    Reply

  • Gustaf

    |

    Alltid mycket bra support! Snabba svar, klockren hjälp och bra förklaringar! Har aldrig stött på bättre support!

    Reply

  • Zeth

    |

    Tack för att ni finns Ballou 🙂
    Har på ett annat webhotell bökat i nära två dagar med att sända mail med PHP.
    Vilket normalt ska vara mycket enkelt!
    Nu gav jag upp för en stund sedan.
    Exporterade databasen till er.
    Flyttade över filerna små anpassningar av “credentials”.
    Det tog väl ca 20 minuter.
    DET FUNKADE KLOCKRENT PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET I ER WEBSERVER!
    Mailet kom tillbaka direkt!

    Tack för att ni finns Ballou!:-)
    Nu ska jag lägga över resten också till ert webhotell, så är min sommarfrid räddad!

    Ha det bra! & Trevlig sommar!
    Hälsningar Zeth

    Reply

    • Ballousupporten

      |

      Tack för de fina orden!! Du är alltid välkommen att höra av dig om det är något vi kan hjälpa till med!

      /Ballousupporten

      Reply

  • Thomas Cronqvist

    |

    Vill bara passa på att ge er kredit för den fantastiska support ni ger, ni håller världsklass.

    //Thomas

    Reply

    • Ballousupporten

      |

      Tack för de fina orden!!! Roligt att du är nöjd.

      Reply

  • Lars Åkesson

    |

    Snabb och lösningsorienterad support! Tumme upp!

    Reply

  • Bengt Sjöholm

    |

    Tack Pia och alla andra på supporten på Ballou! Helt fantastiskt vilken service med min flytt av min domän/mail! Kommer ALDRIG att flytta mer, allt fungerar perfekt och dessutom ett bra pris!
    Kommer att rekommendera Er i alla lägen till mina kunder, jobbar som IT-konsult men det visste Ni inte innan!

    Kort sagt: BÄST!!

    Bengt S.

    Reply

    • Ballousupporten

      |

      Tack Bengt för de fina orden! Vi är glada att allt ordnade sig för dig!

      /Ballousupporten

      Reply

  • Anders Petré

    |

    I somras var jag på besök i Karlskrona. Jag har gått förbi porten till Ballou flera gånger. Har ett flertal gånger önskat besöka företaget för att på plats se hur det ser ut. Nu hade jag dessutom en lite komplicerad fråga så då hade jag en anledning att gå upp. Blev vänligt insläppt i de stora lokalerna. Det var semestertid så alla var inte närvarande för tillfället. Jag presenterade mig för den person som skulle hjälpa mig och på rösten kände jag genast igen att det var Pelle jag pratade med. Jag hade tidigare fått stor hjälp via telefon av honom.
    Jag satt ner vid Pelles skrivbord och jag ställde min fråga. Det fanns olika tänkbara läsningar till mitt problem. Pelle hade koll på sina båda skärmar och jag antecknade hans råd i mitt block. Efter en stund var en stora skara av medarbetarna samlade runtomkring oss och vi diskuterade olika tekniska lösningar till mitt problem, mycket roligt och givande. Jag skrev ner alla goda råd. Jag har senare använt dessa goda råd och det har fungerat mycket bra. Lunchdags hade nu för länge sedan passerat. Jag hade fått vara med om en mycket intressant diskussion med otroligt kunniga människor. Jag tror knappt det är sant, vi höll på i en och en halv timme. Sådant fint bemötande glömmer man aldrig. Jag gick därifrån och det kostade mig inte ett öre. Jag kom ut i det soliga sommarvädret, satte mig på en restaurang och gick igenom alla nya idéer jag nu hade fått.

    /Anders Petré

    Reply

    • Ballou

      |

      Vad roligt att du är så nöjd med ditt besök och att du vill dela med dig här! Roligt att höra också att du haft nytta av våra tips. Du är välkommen tillbaka nästa gång du är i Karlskrona!
      /Ballousupporten

      Reply

  • Peter

    |

    Ett nöje att kontakta er support! Ska försöka flytta mer tjänster till er!

    Reply

  • Flighton

    |

    Snabb och bra service

    Reply

  • Barbro

    |

    Hej, har inte kommit åt min mail på 4 dagar och får ingen info, inget svar på mailförfrågan, känner mig otroligt frustrerad! Ni säger att ni erbjuder något som skall vara “driftsäkert”……
    Barbro

    Reply

    • Ballou

      |

      Hej Barbro
      Ring oss gärna så ska vi ska vi hjälpa till. Du når oss på 045555588.
      Med vänlig hälsning Ballou

      Reply

  • Roffe Bergelin

    |

    Hej
    I onsdags upptäckte vi att vår hemsida var hackad! Trots flera försök telefon och mail är vår hemsida fortfarande (TRE DAGAR SENARE) en “Hacksida”.
    Har ni något bra försvar?
    Roffe

    Reply

    • Ballou

      |

      Hej Roffe!
      Jag förstår ditt missnöje.
      jag ser att du har skickat in ett ärende till support@ballou.se i helgen som vi har svarat dig på.
      Återkom gärna med svar på dom frågor vi hade där.
      /Pelle
      Ballou Support

      Reply

  • Jan-Olof Eriksson

    |

    Bytte nyss e-post host till Ballou och skulle lägga in egna firmans adresser på dator iPads o iPhones. Bökigt m datorn (Windows 8, med mailbug) och iOS enheter, som vi akdrig fått att fungera hittills. Med fantastiskt snabb och initierat stöd via telefon och mail/guider. Verkilgen perfekt.
    Alla grejor funkar för första gången på ett år! Lysande!

    Reply

  • Mats

    |

    Otroligt bra service och det går alltid snabbt att få kontakt med någon kunnig i personalen när man stöter på problem.

    Reply

  • Malin Wihlforsén

    |

    Jätte bra service, och väldigt snabba! Grymt!

    Reply

  • Patrick

    |

    Grym och snabb service. Tack!

    Reply

  • Bo Lundaahl

    |

    Hej!
    Tack för superfin support, igen!
    Vid tredje försöket på 2 dagar lyckades vi (förlåt ni!) lösa problemet med mail som inte funkade i Iphone. Hjälpsamhet utan irritation, ni gav helt enkelt den tid som behövdes och var framför allt helt inställda på att lösa problemet, oavsett tid. Min tidigare erfarenhet av andra företag är att man efter 3-5 min med ett sådant problem med Iphone bar hänvisat vidare till Apple.
    Tack för det!
    Bosse

    Reply

  • Åke Sörmlind

    |

    Gänget på Ballou kan man alltid lita på !
    Mycket tillmötesgående och väldigt hög servicenivå !
    Tror att vi varit kund på ballou i snart 20 år, utan problem !
    En X tra eloge till Pelle Åström, alltid lika glad.
    Bra jobbat !

    Reply

  • Fredrik Ganslandt

    |

    Gillar du att ha tillgång till din mail bara ibland, att bollas mellan diverse mer eller mindre ointresserade dönickar på “kundsupport” och aldrig mötas av ens ett uns pro aktivitet – trots att du vid ett flertal tillfällen flaggat för att tjänsten inte funkar?Grattis! Du har kommit rätt. Ballou är valet för alla er som inte vill kunna sköta era affärer utan hellre gottar er åt obefintlig service, blockerade mailservrar och allmän inkompetens.

    Reply

    • Ballou

      |

      Hej Fredrik, vi ber dig höra av dig för att på rätsida på vad ni upplever som problem, 0455-555 88. Vi har haft dialog ett antal gånger och återkopplar gärna på nytt om det finns problem som kvarstår. Hör av dig! //Malin, platschef Ballou

      Reply

  • Per Bäckman

    |

    Hej!

    Vill bara lämna lite uppmuntrande ord till supporten som så ofta hjälpt mig med diverse konstiga frågeställningar.
    Jag är nästan alltid helnöjd med deras hjälp, och ofta får jag den hjälp jag behöver på kvällar och helger, vilket är guld värt för mig.

    Tack
    Per

    Reply

  • Elin Hilding

    |

    Hej Ballou!

    Stort tack till Daniel A på supporten för snabb och professionell hjälp med att installera mailen på den nya datorn. Dessutom på en söndag!

    Har tidigare varit i kontakt med er support och alltid blivit bemött av trevlig, pedagogisk och hjälpsam personal trots att felen legat i min egen okunskap.

    /Elin

    Reply

  • Tomas Ohlsson

    |

    Hej! Har problem. Jag är i Brasilien och idag slutade min mail att fungera. Jag kan inte heller komma in på webmail (webmail.tomasohlsson.com).

    Eftersom mailen inte fungerar vet jag inte vilket sätt jag ska kontakta er på… Tacksam för hjälp.

    Vänligen
    Tomas Ohlsson

    Reply

  • Otto Kjellsson

    |

    Ballou’s support har varit helt fantastisk. Speciell tack till Pia och Richard som inte bara hade tålamod, utan lärde mig lite nytt vilket är helt ovärderligt. Dessa två räddade min dag och är för mig, evigt favoriter inom IT-support. Riktigt skickliga är ni. Funderar starkt på att flytta min personliga hemsida hit ifrån NAS’en.

    Reply

  • Nicolina Sturesson

    |

    Har nyligen registrerat mig hos er efter att ha varit missnöjd med tidigare webbhotel jag varit registerat på. Fick då goda trekommendationer att byta till er av en bekant och har inte ångrat det en sekund. Riktigt trevligt bemötande och snabb service och vad jag än har frågat om har ni löst det snabbt och smidigt. Det är verkligen vad jag kallar service! Är mer ån nöjd! Kommer rekommendera er till alla bekantar och vänner som ska köpa webbhotel och domän 🙂

    Reply

    • Supporten

      |

      Hejsan Nicolina!

      Vad roligt att höra att du är nöjd!
      Tack för dom fina orden och rekommendationerna.

      Varma tack!

      Mvh Ballou Support

      Reply

  • Rickard

    |

    Har varit kunder hos Ballou i många år nu.

    Serviceviljan är ständigt på toppnivåer hos detta eminenta företag!

    Reply

  • Carola

    |

    Tack för en alltid snabb och alltid support. Man känner verkligen att det finns personer bakom svaren med både hjärna och hjärta.
    Genom åren har jag bett er om hjälp med de mest konstiga saker, å allting fixar ni. Det är anledningen att jag aldrig funderat på att byta webbhotell. Ett stort tack för att ni finns <3

    Reply

    • Carola

      |

      ” alltid snabb och trevlig support” skulle det ju vara…..är nog trött nu 🙂

      Reply

  • Anders Petré

    |

    Stort tack för vänligt bemötande vi supportärende. Tack för att ni tar er tid och ger tid att förklara och på alla vis försöker hjälpa till att svara på kundens frågor och uppgifter. Detta inte bara en gång utan varje gång.
    Det är ett nöje att vara kund hos Ballou och jag rekommenderar Ballou till bekanta närhelst jag får chansen.
    Med vänlig hälsning.
    Nöjd kund.
    Anders Petré

    Reply

  • Dennis Jeryd

    |

    Fick problem med en domänflytt som inte hade blivit gjord. Mailade om inom en timme var domänen flyttad och dessutom bjöd de på förnyelsen och makulerade en kommande faktura! Bra jobbat. Fel kan alltid inträffa men det är hur man tar hand om det som avgör hur nöjd man blir som kund och jag är helnöjd!

    Reply

  • Jesper

    |

    Har haft problem med mailen och synken mot Outlook hela dagen.
    Det tog inte många minuter innan jag fick svar på mitt ärende och nu är problemet äntligen löst! Stort tack till Richard i supporten som visat stort tålamod och gett ett fantastiskt bemötande. Ni sätter ribban väldigt högt!

    Keep up the good work!

    Reply

  • Dan Paulsson

    |

    Ballou har mycket bra support och trevliga per mail.

    Reply

  • Hans Sundell

    |

    Tack för bra support i en situation när det mesta inte fungerade.

    Det personliga bemötandet där ni ansträngde er för att hitta felet och jag fick ett namn och en röst att tala med. Det var bäst av allt.

    Reply

  • Jhonny

    |

    Ställde en fråga nu (söndag morgon) och fick svar samma dag. Mer än jag väntat mig !

    Tack och verkligen bra jobbat !

    Reply

  • Lina

    |

    Jag säger bara en sak – igen:
    Världens bästa support. Ni är helt otroliga.

    Reply

  • Henrik Eklund

    |

    Hej,

    En sak som jag saknar när jag betalar mina fakturor med kort är möjligheten att betala via PayPal. Är det något som ni planerar att införa i framtiden?

    /Henrik

    Reply

  • Anton Berg

    |

    Tack för snabbt agerande när ni upptäckte att någon höll på att hacka min site.. tipsen ni gav vad jag behövde fixa till var till stor hjälp och sparade mycket tid och förhoppningsvis framtida bekymmer av samma art..

    Plus jag gillade er kompetens kring hur ni kunde se till så att jag kunde fixa siten utan att någon annan kom in.. för att sedan aktivera det igen när allt var löst!

    Som sagt jag är en mycket nöjd kund och glad att jag hostas av ballou!

    Reply

  • Håkan Nyberg

    |

    Jag är alltid lite skeptisk när jag ska be om support, det har De Stora Mobiloperatörerna och vissa Leverantörer Av Bredband sett till. Men om de någon gång undrar hur kunders förfrågningar och supportärenden ska skötas, så är det bara att titta på Ballou.

    Mitt ärende var antagligen en ren rutingrej (en 301-ompekning), men eftersom jag är 1) teknisk semi-analfabet och 2) den amerikanske leverantören av en ganska specifik portföljtjänst trodde att jag var Christer Fuglesang, så kom jag ingen vart. Lätt frustrerad/desillusionerad skickade jag min förfrågan till Pia på Ballou. Jag tror att hon klockade in på ungefär 1,5 timme från min otydliga förfrågan till dess att allt var löst. Dessutom var det lördag.

    Det är precis den sortens service som gör det gött att vara kund. Hatten av. Tack!

    Reply

  • Fredrik Hildebrandsson

    |

    Har varit kund till Ballou i 14 år och har bara gott att säga om dem. Stabila tjänster som fungerar perfekt och en support som är i världsklass!
    Tack för att ni gör ett så bra jobb!

    Reply

    • Malin Almström

      |

      Wow, 14 år! Imponerande. Tack Fredrik för att du delar med dig. Du gjorde vår fredag! Kul att höra! //Malin

      Reply

  • Gunilla Thydell

    |

    Tack för fantastiskt snabb support! Jag skulle ha fyllt i fem stjärnor, men något hände så det blev bara en, tyvärr! Men ni är värda varenda stjärna! Tack för hjälpen!

    Reply

  • Ballou

    |

    Hej Patrick,
    Tack för bra input! Vi tar med oss det här i vårt arbete med att hela tiden försöka bli ännu bättre.

    Reply

  • Patrick

    |

    Hej
    jag har lite kritik att framföra:

    Det känns lite som att er “Mina Sidor” gjordes för ett par år sen och efter de har ingen pallat uppdatera den. Ett sökfält fungerar inte, Frågor & Svar väcker mer frågor än vad som besvaras och så vitt jag har sett har chatten aldrig varit online (åtminstone inte när jag varit inne på morgonen, förmiddagen, lunchen, eftermiddagen, kvällen eller natten).

    Ang. supporten så är kvaliteten varierande, ibland får man ett bra svar inom en timme eller också får man efter närmare 13 timmar ett helt random svar som inte har någoting med saken att göra.

    Reply

  • Charlotte

    |

    Har haft en hel del kontakt med Ballou under det senaste halvåret.
    Både med support och ekonomi-avdelning.
    Ni har både varit professionella och duktiga på att hantera frågeställningarna men också väldigt hjälpsamma och empatiska i att vilja hitta bästa lösningen både för er och för mig som kund.
    Så jag vill verkligen gratulera er VD och personalansvariga över att ha lyckats hitta sådana varma, duktiga och kompetenta medarbetare.
    Stort tack för alla hjälp.
    Trevlig sommar på er alla!

    Reply

  • Kave Noori

    |

    Vill ge en enloge till supporten på Ballou och särskilt uppmärksamma Rikard på supporten som har hjälpt vår förening att komma ur en mycket knivig sits från början till slut. Min upplevelse är att webhotellet är stabilt och att personalen är mycket hjälpsam.

    Kave Noor

    Reply

  • Raino Rydelius

    |

    Tack Richard Nnilsson first line support. Strålande jobb. Mer hjälp än förväntat

    Reply

  • Jörgen Persson

    |

    Jag har inte mött annat än långsamhet, besvärlighet och problem, vid alla mina kontakter med -support –
    Supporten gör vad de kan för att göra allting så besvärligt som möjligt för kunden.
    Har gått till annat företag (DanaWeb) som fixar på 2 minuter.

    Reply

    • Ballou

      |

      Hej Jörgen.

      Det är alltid tråkigt att höra att en kund inte är nöjd med bemötandet från Ballous Support, då vi alltid försöker hålla en hög kvalité.

      Ditt ärende gällde önskan om uppsägning som vi av säkerhetsskäl endast godtar av kontaktpersonen för tjänsten, vilket gjorde att vi inte kunde tillgodose ditt önskemål. Vi mottar gärna detaljer om du önskar delge oss dina tankar till support@ballou.se för möjlighet att följa upp det vi kan bli bättre på. Tack!

      Reply

  • Eva Müller

    |

    Mycket snabb och trevlig support. Uppskattas mycket om det finns tusen saker att göra och tiden inte riktigt räcker till. Tack!

    Reply

  • Yvonne Jonsson

    |

    Jag administrerar vår förenings hemsida och blev kontaktad av Ballou för att det förekommit så mycket aktivitet att det fanns risk för intrång, detta kunde snabbt åtgärdas genom att installera en blockering. Men glad över att man hör av sig när något skumt händer. Tack för hjälpen!

    Reply

  • Serhat

    |

    Jag har nog varit kund hos alla de största webbhotell leverantörerna i Sverige.
    Anledningen till att jag Varit kund och inte fortfarande är det har givetvis att göra med att jag som kund aldrig varit nöjd.
    Nu har jag arbetat med Ballou som leverantör i 1-2 år och de slår övriga aktörerna på fingrarna när det gäller många saker.

    Men som de övriga nämner så är det slutet av dagen supporten från Ballou som inte bara är snabb utan väldigt bra. Som exempel kan ges att de finns till hands trots att vissa frågor inte har med de att göra.

    Från andra leverantörer får du ett belopp att betala om du vill ha svaret, trots att det tar lika lång tid att svara på frågan som det tar att skriva att de vill ha betalt.

    All ära till Ballou och personalen som gör ett fantastiskt arbete!

    Reply

  • Marcus Marega

    |

    Kan varmt rekommnederas. Jag arbetar med webbdesign och Ballou “hostar” en av mina klienter. Min upplevelse av att arbeta med supporten är mycket angenäm.

    Reply

  • Ali Kunt

    |

    Det är omöjligt att hitta bättre, snabbare och kunnigare support NÅGONSTANS! Det är därför man är kvar här se’n minst 10 år.

    Reply

  • Stefan

    |

    Som de flesta andra har jag varit med om att vara kund hos företag som kan ta både en och två veckor på sig för att svara på mailfrågor. Tack för att ni på Ballou fixar det snabbare. Jag skickade en fråga på fredag eftermiddag och fick svar på lördagen. Min följdfråga besvarades sedan inom ett par timmar på söndagen. Bra jobbat. Tack!

    Reply

  • Matti Lindqvist

    |

    Tja, vad ska man säga. En fullständigt strålande support! En mycket snabb, förstående och kunnig hjälp när man behöver det som mest! Tack för att ni finns!

    Reply

  • Fredrik

    |

    Vill tacka för en extraordinär support! Jag har bombarderat Ballou med de mest ovanliga problemen genom åren men alltid blivit snabbt och bra bemött, vardag som helg!
    Tummen upp för en supportavdelning som slår det mesta 🙂

    Reply

  • David Persson

    |

    Helt enkelt support och kundservice i världsklass.

    Normalt är att support på olika företag har 8, 12 eller 24 timmars svarstider på mail men när jag kontaktade Ballou då jag förlorat mina användaruppgifter fick jag lära mej att Ballou verkar svara på 8, 12 eller 24 MINUTER – Så Tack till Ballou supporten det är kundservice !!

    Reply

  • Suzanne

    |

    Underbart snabb och tålmodig hjälp på en lördag och söndag av Richard
    som inte gav sig trots att problemet inte var helt lättlöst. Tusen tack!

    Reply

  • Therese

    |

    Jag vill bara säga att alla supportrar på Ballou är så himla hjälpsamma, tålmodiga, anstränger sig verkligen och är supertrevliga generellt. Idag blev jag åter igen bemött på samma underbara sätt av supporten Rickard. Jag är enormt tacksam för er support!
    Glada hälsningar och God Jul önskar Therese

    Reply

  • Rolf

    |

    Hej, vill ge arbetarna på Ballou ett stort tack för deras tålamod och deras service inriktning, den är klockren, när jag än ringt så är dom på toppen humör och ger råd och hjälp som man inte får någon annanstans, om resten av sveriges s.k. service företag hade tagit efter ballou så hade vi haft ett mycket bättre fungerande sverige, Mvh Rolf (god jul och gott nytt år på er)

    Reply

  • Leif

    |

    Hej
    Vill tala om att Pia som hjälpte mig med domänadresser, pekning och annat som jag inte begriepr är min nya digitala idol. Hennes tålamod gav mig sådan trygghet att jag vågade visa min okunnighet.
    Tack Pia

    Reply

  • Olle

    |

    Superdåligt!
    Mina hemsidor (2 st) har legat ner i nästan ett dygn nu. Har mailat 3 ggr och ringt men får ingen hjälp. Eller vetskap om vad problemet är eller när det kan tänkas åtgärdas.

    Har alltid rekommenderat Ballou till andra men vågar nog inte fortsätta med det om supporten suger på detta vis.

    Olle

    Reply

    • Ballou

      |

      Hej Olle!

      Beklagar att det tagit tid att lösa ärendet och att återkoppling dröjt! Jag har åtgärdat felet och återkopplat till dig via ärendet.

      /Per

      Reply

  • Suzanne

    |

    Ballou hjälpte mig omedelbart (på en lördag) att återställa min gamla hemsida när jag lyckats strula till den genom att försöka installera WordPress, som sket sig. Tusen tack Ballou!

    Reply

  • SAVEA E-handel

    |

    Ballou är så hjälpsamma så det finns inte ord för det! Och webbhotellet ger verkligen valuta för pengarna.

    Reply

  • Sophia Broberger

    |

    Alltid effektiv och bra hjälp! Känns tryggt att ha min sida hos Ballou!

    Reply

  • Jonas Gustafsson

    |

    @Micke – gissar att det ligger ett ärende hos support redan, ser till att det blir action och att vi fixar problemen om vi gjort fel.

    Reply

  • Micke

    |

    Hej! Om man avslutar mail tjänsten som man inte använder så stängs hemsidan ner. Bra jobbat… Domänen står dock som aktiv i det minst sagt begränsade admin verktyget… Sen att det tar två dagar att få svar på support mail är så pissdåligt att det inte ens platsar på en skala… Undrar hur många dagar det tar innan ni svarar på supportärendet om vår nerstängda hemsida 🙂

    Reply

  • Sebastian

    |

    Stort tack! Något som borde fyta lätt vägrade fungera men ändå bibehölls god ton och bra service rakt igenom.

    /nöjd och glad numera med mailen synkad med Outlook

    Reply

  • BG Karlsson

    |

    Hej
    Har ännu en gång fått hjälp av support och jag kan bara ge det högsta betyg. Även om man är lite okunnig och borde kunna vissa saker när man gör en hemsida så hjälper dom till utan några problem. Man känner sig alltid värdefull som människa och kund när man pratar med dom
    Tack!!!

    Reply

  • Freddie

    |

    Lysande support. Mkt tålamod och servicekänsla!

    Reply

  • Karina Stålheden

    |

    Till Pia: Tack för en mycket bra vägledning med mina kontouppgifter i min Ihone Otroligt duktigt och vänlig.

    Till: Pelle Åström, Tack för din fantasiska hjälp med mina 2 domäner sedan 1994
    och den hjälp jag fått alla dessa år. Du är en olslipad dimant att vara rädd om.
    Du står alltid till tjänst och är mycket trevlig person att tala med.
    Tack för allt alla inom Balou.

    Tack för all hjälp
    Karina Stålheden

    Reply

  • Lisbeth Mejer

    |

    Vi har anlitat Ballou i mer än 10 år och har varit supernöjda hela vägen. Snabb och proffsig support nästan 24/7. Nu skall vi flytta till Tyskland. Hoppas vi hittar en bra ersättning. Ballou blir svåra att ersätta. Tyvärr har inte Ballou makt att ändra på Sveriges urussla politik när det gäller snabbt och täckande Internet åt alla – därför flyttar vi från Skåne Nordost (med låååångsamt ADSL och ingen mobiltäckning utan att bo långt ute i vischan) till en plats med bättre och snabbare bredband.
    Tack Ballou för all hjälp under åren!

    Reply

  • Johannes

    |

    Alltid kanonsupport som är snabb, trevlig och kompetent. Ballou är bäst!

    Reply

  • Jan Torell

    |

    Hej jag har haft problem att kunna läsa mina mail i min iphone.
    Fick suverän hjälp o vägledning av Er suport

    Reply

  • Kella

    |

    Vi är kund sedan år 2000. Då hette ni, tror jag, Netintense. Känns bra att ni själva värderar supportfunktionen som viktig. Jag har alltid fått mkt bra support och fått snabba och bra svar via mail. Tror faktiskt inte det finns någon leverantör med motsvarande hög klass. Har själv jobbat som supportchef på ett stort IT-företag så jag vet vad support innebär.

    Reply

  • Terje Cambrand

    |

    Suveränt- jag har varit med om en hel del “support”-samtal i mina dar, men dagens samtal med Fredrik(tror jag) var en otroligt positiv upplevelse- jag fick hjälp med precis allt och mer därtill. Helt oslagbart och jag bugar mig:-)

    MVH

    Terje

    Reply

  • Sara

    |

    Vill bara tacka Per så mycket för suverän service!

    Reply

  • Håkan

    |

    Ni har en underbar websupport. Lika imponerad varje gång. Tack

    Reply

  • Anneli Harrysson Hvass

    |

    ..glömde skriva att vi lagt en länk till er hemsida på vår kontaktsida för att visa att vi uppskattar webbhotellet!

    //anneli

    Reply

  • Anneli Harrysson Hvass

    |

    Helt suverän support! Tackar för hjälpen med uppdatering av administrationspanelen som gick supersnabbt!

    Reply

  • Richard

    |

    In times of trouble…suverän och blixtsnabb hjälp, och inte en tendens att sväva på målet. Daniel A > *respect*

    Reply

  • Peter

    |

    Tack Richard Nilsson för ultra-snabb och professionell hjälp! Det är därför jag är en trogen balloukund.
    Med vänlig hälsning,
    Peter, zerozero.se

    Reply

  • Anna

    |

    Tack för suverän support! Är ny på det här och det verkar som att inga frågor är för dumma, utan får alltid utmärkta svar och problemen är lösta på nolltid.
    Stor TACK!

    Reply

  • Joakim Fredlund

    |

    Har lagt upp mina första siter hos Ballou, stötte på problem med ompekningen av domänerna då jag har dessa hos en annan leverantör. Mailade Ballou support och exakt 20 minuter senare så hade Ballou löst problemet samt så gav de mig information om hur jag skall göra i fortsättningen för att slippa samma problem.

    Bra och snabb support precis som den skall vara.

    /Joakim
    Kevant Development

    Reply

  • viveka

    |

    Tack för bra och tålmodig support 🙂

    /Viveka

    Reply

  • Mats

    |

    Ja, vad skall man säga om de som sköter supporten?

    Helt enkelt suveräna!

    Ett GOTT NYTT ÅR på er alla!

    önskar PZ-Net AB

    Reply

  • Johan

    |

    Jag vill passa på att önska alla på Ballou en god jul och ett gott nytt år från en långvarig och mycket nöjd kund. Supporten är ju de man kommer i kontakt med oftast hos Ballou och den är verkligen oslagbar och en mönstersupport som många andra borde ta efter. Stort tack!

    Reply

  • Björn

    |

    Ballou slutar aldrig att imponera!

    Vårt företag har varit kund hos Ballou i över 10 år, ett beslut vi aldrig ångrat. Sådan snabb och kompetent service som man får av Ballous trevliga personal går knappt att få idag – mycket imponerande!
    //Björn

    Reply

  • Helen Eriksdotter

    |

    Hej,
    vill bara tacka Pelle och alla ni andra medarbetare på Ballou för en jättefin support. Ni är alltid hjälpsamma och mycket professionella i ert arbete! Sånt gör att det är roligt att vara kund hos Ballou!

    Bästa hälsningar,
    Helen

    Reply

  • Love

    |

    Blixtsnabb och professionell support och fantastisk service—tack!

    Reply

  • Gunde Fransson

    |

    Trevligt initiativ att ni presenterar personalen på detta sätt i bloggen!

    Det gjorde vi på Vebbhotellet från början och vi har varit helt fullbelagda ända sedan dess!

    Hälsningar

    Gunde

    Reply

  • Annika Andersson

    |

    Fantastisk service!

    Jag är tyvärr inte generös med offentligt beröm, men när man får hjälp inom en minut kl. 21:00 så förtjänar Daniel A all beröm. Jag är imponerad!

    Reply

  • Jojje

    |

    Bra saker skall belönas;

    Har använt mig av balllou i flera år nu och allt har funkat perfekt. Konstigt nog har det inte varit ett tillräckligt skäl att skriva här. Nej, pricken över i:et kom idag:

    Jag skickade ett mail med frågor till deras support. När jag efter lite över en minut uppdaterat min mail för att se mailbekräftelsen så hade jag fått två stycken svar. “Konstigt” tänkte jag, “om en av dem är bekräftelsen så borde det andra vara något erbjudande”.

    En av dem var mycktet riktigt bekräftelsen. Det andra mailet var svaret…

    Kan bara säga: förbluffande bra jobbat Daniel A och ballous support system.

    Reply

  • Jonas Gustafsson

    |

    @Johan och alla andra. Visst kör vi backup , det gäller såväl databaser, webbutrymme , e-post etc. Dessutom har vi bemanning alla dagar till 21.00 så om man skickar e-post till support@ballou.se så återkopplar kundtjänst – även på helger. Enligt den information jag har så är ärendet löst i alla fall.

    /Jonas Gustafsson

    Reply

  • Johan

    |

    Just det! Nu kom jag ihåg!!! Det var ju Ballou som inte hade något adminsystem för databasen, så man är tvungen att köra det genom ett program på datorn. Gissar jag rätt också om Ballou inte har några backuper och inte kan återställa databasen till ett visst datum?! Ring mig Ballou, om ni läser det här innan ni läser support mailen jag skickat.

    Reply

  • Johan

    |

    Jäkligt knepigt adminsystem! Jag har en kund som använder Ballou, har tappat bort adressen för att komma åt mysql, men det går tydligen att inte att hitta adressen via admin!? Så nu antar jag att jag får vänta till supporten öppnar igen på måndag för att kunna hjälpa kunden med sin hackade sida? Tack Ballou!

    Reply

  • Niclas

    |

    Hej,
    jag får helt enkelt ställa mig i ledet av väldigt nöjda kunder när vi pratar om Ballous support, sällan sett så snabba response tider och inte minst väldigt trevlig personal! Om jag får lova att säga något negativt är vi dock inte nöjda med Ballous DNS tool, räcker för basic administration men om man skall göra mer “avancerade” DNS stuff funkar det inte riktigt. Saknar ett Advanced DNS tool var vi kan uppdatera subdomains med flera periods, SPF records etc.

    Hälsningar
    Niclas Rothman
    Rothman IT Consulting AB

    Reply

  • Rolf Olsson

    |

    Guldstjärna till Ballou, som snabbt o smidigt bakade in våra gamla webbsidor http://www.vingkund.com/ resp .nu i ett gemensamt paket med min andra sida. Alltid snabba, alerta, positiva o ödmjuka. Plockar ner tekniken till en ickefråga.

    Jag är nöjd med allt alltsedan första dagen som nykund för 8 år sedan, då mitt dåvarande webbhotell fick problem. Glad att jag bytte. Har sparat mycket tid.

    Keep on good work. Have fun!

    /Rolf

    Reply

  • Calle

    |

    Helt suverän support team. Personligt, alltid lätt att få tag i någon även utanför telefon tid. Bra uppföljning och villiga att jobba hårt för att lösa problem. Aldrig en känsla av att man ställt en dum fråga eller liknande. Ten out of Ten.
    Bravo o tack!!
    CJ

    Reply

  • Chefsdoktorn

    |

    Bästa servicen jag någpon sin fått från ett webbhotell…

    chefsakuten.com

    Reply

  • Bo Persson

    |

    Helt suverän support, de försöker verkligen lösa eventuella problem kunden har KANON!!!

    Reply

  • Patrik Andersson

    |

    Har varit kund hos Ballou sedan slutet av 90-talet och är fantastiskt imponerad av den oslagbara service som alltid tillhandahålls och på de bra tjänster som erbjuds.
    Så tack och “keep up the good work”
    mvh
    Patrik Andersson

    Reply

  • Perlin Systems

    |

    Hej
    Vi på Perlin Systems kan bara hålla med Lina (se nedan). Ballou är fantastiskt bra och vi har varit nöjda serverkunder ända sedan vi startade vår verksamhet. Vi har aldrig stött på en leverantör som är så snabba och kompetenta och dessutom så trevliga (med undantag av oss själva då kanske :-). Att vi varit kunder ända sedan 1998 (kundnr 100) talar väl sitt tydliga språk och vi kan varmt rekommendera Ballou.

    Ha en trevlig sommar
    /Per
    Perlin Systems AB

    Reply

  • Lina Krokström

    |

    Återigen kan jag bara säga – Ballou är oslagbara!
    Så många gånger jag tackat min lyckliga stjärna att vi av en slump valde Ballou som web-hotell till våra kunder. Vi har aldrig någonsin ångrat det. Suverän service på alla sätt, året runt, dygnet runt känns det som.
    Funderar ni på att börja samarbeta med Ballou så tveka inte.
    Vill önska alla på Ballou en underbar sommar. Och ni andra som läser kan också få njuta av den lite 😉
    GLAD SOMMAR! //Lina

    Reply

  • Henrik

    |

    valde .se registrator eftersom web-sidan såg enkel och tydlig ut. kom snabbt igång, fungerar bra!

    Reply

  • Ingegerd

    |

    Här kommer mer beröm till alla supporter som hjälpte mej vid övergången från Spray.
    Men jag har en stor önskan. När jag loggat in finns det överst till höger en hjälpmeny.
    Den och mycket annat är på Engelska. Önskar en Svensk översättning. Kan inte Engelska. Det ställer till problem. Engelska ingick inte i undervisningen när jag gick
    i skolan. Mvh. tanten 72 år 🙁

    Reply

  • Ilpo Krans

    |

    Suverän support!
    Något jag skulle vilja se, är en lista på alla webadresser ni ombesörjer. Bra reklam för dom som äger dom och även inspiration till dom som letar efter eget. Kanske kan jag hitta nya favoritadresser att besöka genom det?

    Reply

  • Rolf O

    |

    Jag börjar med ris:

    -Attans kommer inte på nåt bra

    Ros:

    -Varit kund sedan mitt först valda hotell konkade, 2003 tror jag det var. Alltid “no problems”,

    – Tålmodighet hos supporten, hjälper även till med “enkla frågor”, dvs användarinkompetens, utan att man känner sig dum

    – Återkommer alltid

    – Kort responstid på både telefon o mail

    Så Jonas, Per, Pelle och en massa fler som hjälpt mig under årens lopp:

    Keep up your good work and good luck in the future.

    Alla pratar om molnet, men jag vill ha ett moln som förstår mig och pratar mitt språk (inte nödvändigtvis skånska, men på användarnivå)

    Reply

  • Anders P

    |

    Hej ballou! Väldigt imponerad när man inte får svar på supportnumret med en gång så återkommer ni genom att ringa upp och hjälper en.. Det kallar jag support!! Tack till Er alla i supporten..
    Ett förslag som kanske kan vara möjligt.. I det fall man har en webshop som kunder handlar eller noterar sin intresseanmälan i för en produkt. Finns det möjlighet att exportera kunder och leads in till ett affärssytem för en enklare hantering mellan systemen. Annars måste vad jag förstår allt handknackas in i affärssystemet. En tanke om den är möjlig!!

    Reply

  • Elisabeth AMalmgren

    |

    Hej! Allt är jattebra och jag hoppas att ni inte tar in facebook och
    annat grill som kopplas till inboxen.
    Vänligen
    Elisabeth

    Reply

  • Berndt Persson

    |

    Tack. Ni är mycket duktiga på support. Svarar snabbt och handleder mkt pedagogiskt.

    Sprid detta inom och utom organisationen.

    Berndt Persson
    Procedo Consulting

    Reply

  • Olaf

    |

    Gillar Ballou, problem, OM, de uppstår, löser man fantastiskt snabbt. 😀

    Reply

  • Johan

    |

    Fantastiskt villiga att hjälpa till och har aldrig haft några problem med supporten. Alltid snabba svar och framförallt bra svar!

    Reply

  • Lasse Oehlrich

    |

    Igår fick jag hjälp att fixa mitt mail efter datorbyte, en trevlig tjej på supporten (Pia?)
    lotsade mig fram till en lösning! Som vanligt hos Ballou trevligt och proffsigt bemötande. En kanonmetod för att behålla kunderna.
    Rekommenderar alla mina kunder som behöver webhotell att kontakta Ballou!
    //Lasse

    Reply

  • Bosse Bergenholtz

    |

    Det är smidigt på Ballou! Att slippa hamna i telefonkö. Toppen!
    Jag kopplade enkelt upp en chatt (från deras startsida) och fick snabb och tydlig hjälp med mitt problem. En lösning på problemet att webmejlen inte fungerar i Internet Explorer 9 är redan på G!
    Tack, Ballou!

    Reply

  • Helt Klart Gott AB

    |

    Skön inställning att inget är ett problem, ni ser lösning där andra svarat undvikande eller knappt orkar hjälpa till att lösa problem.

    Tack för snabb behandling och otroligt trevligt bemötande =)

    Tomas

    Reply

  • Per Ekberg

    |

    Ni borde bredda er verksamhet. Ta över kundservice/support från andra verksamheter i samhället. Ni slår de flesta med hästlängder. Med ert trevliga och kompetenta bemötande blir man på bra humör trots att ärendet från början var datakrångel.
    Stort tack till Richard Sandqvist Olsson och ni som hjälpt mig tidigare gånger.
    Per

    Reply

  • Martin L. H.

    |

    Sedan två år sköter jag kontakterna med balllou som hostar en extern site vi driver, företaget har haft kontakt sedan ytterligare några år. Kan bara instämma med vad som redan skrivits:

    – Snabb hjälpvillig support (minst sagt om epostsvar under helgerna).
    – Tydlig information om lösta fel.

    Kan bara rekomendera!

    Reply

  • Niclas

    |

    Ny användare av Ballou.se
    Snabbare supportavdelning har sällann skådats! Mkt bra support alltså samt enkla och överskådliga verktyg för administrationen av sidorna.

    Stort tack för 5+ service!

    Reply

  • Ann

    |

    Jättebra support och snabba tydliga svar och instruktioner!

    Reply

  • Lars Olof Berg

    |

    +1 för supporten. Ni är duktiga, snabba och personliga.

    På förbättringssidan (åtminstone som jag upplever det) är dels att få en överblick över miljöerna och dels Kontrollpanelen som känns lite yxig vad gäller användarvänlighet och förståelse.

    Reply

  • Per Frykman

    |

    Hej Ballou
    Har anlitat er under 5 års tid och då och då även supporten. Måste säga att ni är helt outstanding, både i snabbhet och att ge bra svar. Jag arbetar med personal branding och kommer definitivt att kunna nämna er som ett lysande exempel på väldigt bra service. Dessutom är ni trevliga 🙂

    Reply

  • Lina Krokström

    |

    Tack för alltid så snabb service och trevligt bemötande. Känns skönt att ha valt rätt webhotell helt enkelt!

    Reply

  • Karl-Erik Grevendahl

    |

    Oj så bra ni är på Ballou!

    Har haft er som leverantör sedan år 2000 och aldrig blivit missnöjd.

    Er support är outstanding alla kategorier!!!!!!

    Skånehälsningar,
    Karl-Erik

    Reply

  • David

    |

    Kör Mac och Studentutgåvan av office som visade sig sakna stöd för exchange. Var på väg att handla ett nytt officepaket för dyra pengar. Men efter ett snack med supporten på Ballou så hoppade jag på ett väldigt fördelaktigt erbjudande där jag fick länk till outlook för mac. Allt lirade efter installation och importen från entourage funkade finfint. Stort tack!!
    //David

    Reply

  • John Olsson

    |

    Hade ett något billigare webbhotell innan för 6 domäner, men då deras support vägrade inse att dom hade problem med sin server gav jag upp dem snabbt. Hört ryktesvägen att Ballou kunde leverera det jag behövde.. Ett och samma webbhotell med multipla domäner, en kontrollpanel som innehåller det mesta du kan behöva, och lite till! (Till ett vettigt pris..)

    Supporten är ju självklart ett grymt lyft! Redan innan jag blev kund (höromdagen) svarade dom föredömligt på mina konstiga frågor jag hade. Då jag aldrig arbetat med multipla domäner på ett och samma webbhotell var det många frågor, allt från hur allt funkar till vad dom gör, vad jag kan göra och massor med annat, även frågor som går “utanför” supporten fick jag besvarat, så sent som 20:30 på en fredagkväll, via mejl.

    Av det lilla jag sett så – Ett fantastiskt bra UI i kontrollpanelen och ruskigt snabbt respons i FTP:n, ändring av uppgifter och sånt funkar direkt utan dom där dryga minuterna det kan ta på vissa webbhostar.. Tackar Ballou!

    Reply

  • Göta Persson

    |

    Fick svårigheter med att skicka mejl. Fungerade bara inte. Ringde Ballou. Vilken service! Tålmodigt och med glatt bemötande ryckte Ballous’ supporters in. De fixade problemet och är ett föredöme för alla supporters i olika sammanhang.
    Helt sanslöst bra.
    TACK
    Göta

    Reply

  • Lennart

    |

    Är kund hos Ballou sedan deras start och är helnöjd med allt. Mycket bra och snabb support och tjänster som fungerar!

    Reply

  • Ronnie Holmberg

    |

    Ballou har en fantastisk support, hade bara alla andra haft lika bra hade allt varit mycket lättare i denna snåriga datavärld. Tack………..Pia, Rickard och alla de andra

    Jag har lärt mig mycket

    Reply

  • jeppe

    |

    Snabb och bra hjälp. Tackar o tar emot! 🙂

    Reply

  • Anders Junhammar

    |

    Kan inte annat än rekommendera Ballou!
    Grym service!
    Fick hjälp på självaste julafton/juldagen med att lösa ett domän-problem som hade uppstått!

    Tack Ballou!

    Reply

  • Rickard

    |

    Har varit kund i snart 10 år och är givetvis mycket nöjd. Har även rekommenderat Ballou till flera av mina kunder. Alltid snabb och schysst support!

    Reply

  • Simon

    |

    Har varit kund hos Ballou med varierande omfattning av tjänster i mer än tio år och har aldrig varit besviken. Rekommenderat dem fler gånger och förstått att även de jag rekommenderat varit mycket nöjda.

    Servicen är oslagbar. Sent igår kväll ställde jag en fråga via e-post och fick svar strax innan 23.00! Liknande support tidigare vid olika tillfällen.

    Det som från början var mycket bra har blivit ännu bättre.

    Simon

    Reply

  • Thomas

    |

    Uppskattar ett så smidigt sätt att förnya webadressen (bara klicka på mejlet, alltså).

    Annars inga synpunkter. Har aldrig haft någon anledning att ens fundera på om det finns nån support, allt bara funkar.

    Så, tack för det, och en god helg till er alla!

    Thomas

    Reply

  • Björn Roos

    |

    Vilken kvalité på Ballous support!

    Har varit kund hos Ballou i närmare 10 år och slutar aldrig att förvåna mig över den extremt bra support och kvalité som detta företag visar mot oss kunder.
    Helt enkelt så bra att det inte ens finns skäl till att tänka på att byta leverantör.
    Bra jobbat Ballou!
    /Björn

    Reply

  • JAVIER HERBOZO

    |

    Underbart snabbt support. Man har fullt kontroll över all material.
    Tänk om CSN, Försäkringskassan osv kunde ha detta snabba support?????
    Bra jobbat.
    Tack och fortsätt så.

    Reply

  • ann-katrin malmström

    |

    Vi är väldigt nöjda med all den hjälp vi fått. Lätt att få kontakt, inga väntetider. Snabb hjälp och trevligt bemötande! Verkligen superproffsigt. Vi rekommenderar Ballou varmt.
    ann-katrin

    Reply

  • Lars-Anders Rolfhamre

    |

    Tack igen för vänligt svarande på alla mina frågor och problem. Nu är jag nästan i mål med mina tre siter.

    Reply

  • Pernilla Larsson

    |

    Tack för hjälpen med flytten av min databas och tålmodigt förklarande. Snabb och smidig support – härligt.

    Reply

  • Annette

    |

    Hej!
    Jag vill tacka för det sammarbete som vi haft under den tid som vi haft sidan Att leva ett friskre liv hos er. Jag vill också tacka för den snabba och bra servicr som vi fick när vi sa upp sidan. Ni har skött detta exenplariskt och om vi beslutar oss för att starta upp igen kommer ni att vara vårt första val.

    Reply

  • Juan

    |

    Det skönt att veta att ni håller proffs- stylen… Jag är återigen glad att ha er som webbhotell….. Jag brukar INTE tveka att rekomendera er som en av Sveriges bästa webbhotell (obs… de är inte många).. Med vänliga hälsningar

    Reply

  • Jonas Skelterwijk

    |

    När övergår support till välgärning, hjältemod och ridderliga superkrafter?
    Det hela har antagligen med engagemang att göra, något jag mött här på Ballou sen jag under högljudda protester ”flyttades” från Spray till detta av namnet att döma oseriösa källarföretag….
    Gång på gång har jag sedan dess förundrats över den kraft som finns i källaren och om kanske namnet är en formel för Internetlig lycka.
    I dag toppade åter riddarna av Ballou med att lösa ännu ett för oss dödliga olösbart problem.
    Utan vånda eller dödsförakt slänger de sig, denna gång en ansiktslös Per, in i ej korrekt avslutade konto och gamla kunders skit. Osjälviskt och med uppkavlade ärmar stöter han problemen i sank och på toppen av segerns berg kommer en enkel och ödmjuk förklaring om det egentliga problemet och att allt nu fungerar igen. Nog bra så långt – men det är så! – det fungerar!… Fanan hissas åter högt och vi hör Merlin sucka ömt. Livet flyter på och vi dödliga ler våra fåniga leenden medan riddarna av Ballou Support fortsätter att ledsaga oss till den heliga graal. Tack

    Reply

  • Sven Larsson

    |

    Hej Ballou supporten ni är bara så suveräna, ni är så service minded så snabba och det är så enkelt att vara kund, jag skickade ett cc till er Vd så att han också ser vilket fint jobb ni gör, Stort tack från en mycket nöjd Kund.

    Reply

  • Dag

    |

    Har haft ett antal sidor liggande hos Ballou sedan 2002 och kan bara säga att det finns ingen anledning att ens fundera på att byta web-hotell. Driftsäkerhet 99,99% och support enastående med snabba återkopplingar.

    Reply

  • Ulf Pettersson

    |

    Har precis hjälpt ett företag att registrera ett par domäner, till en av dem skulle ett par mailadresser skapas.
    Har jobbat i braschen snart 24 år och trodde inte att den här nivån av support fanns längre.
    Snabba – kompetenta – hjälpvilliga
    Stort tack och med beröm godkänt!

    Reply

  • Anders Jakobsson

    |

    Även jag har flyttat över från Spray till Ballou för något år sedan. Ballou har levt upp till förväntningarna efter Spray, vilket kräver en hel del. Kontrollpanelen är väldigt bra, jag har provat åtskilliga webbhotell genom åren. Även priset och supporten samt upptiden är bra. Jag har egentligen inga nackdelar att nämna. Dock hade Spray fina funktioner med meddelanden och betalning direkt i kontrollpanelen, dvs allt sköttes där, det saknar jag.

    Reply

  • Thomas Hagström

    |

    Jättebra! Igår em beställde jag en .se domän och trodde sen att jag själv kunde se till att den pekade på min .com domän. Jag kände efter en kort stund att det kunde jag nog inte… så sent igår kväll slängde jag iväg ett ett mejl med frågan. Imorse 07.40 fick jag svar och det hela var fixat. Snabbt effektivt och med ett trevlig följe-mejl som svar. Tack till Richard Sandqvist Olsson för suveränt jobb!!

    Reply

  • Sissi

    |

    Kan bara säga-TUSEN TACK!!! Världsbästa support “ever” !! super nöjd att vi just bytt till Ballou! Här kommer vi stanna!!

    Reply

  • Åsa Till

    |

    Hej Ballou,
    Jag skulle på kurs och lära mig WordPress som publiceringsverktyg. Det fungerade inte på den server jag hade på Ballou, men snabbt har ni bytt server, gett mig ett billigare och modernare abonnemang samt tålmodigt svarat på alla mina frågor om inloggningar, domänflytt m m.
    Tack!.

    Reply

  • Martin Lorentzson

    |

    Hej Ballou!

    Sedan Ballou tog över Sprays webbhotell för 1 1/2 år sedan, kan jag inte nog betona hur nöjd jag är med deras tjänster och service. De har alltid – vare sig jag ringt eller mejlat – snabbt och på ett väldigt fint sätt hjälpt mig med allt jag undrat över, från konfiguration av min förra Joomla-sajt till DNS-pekning och virus-attacker. Rekommenderas varmt!

    Reply

  • Fredrik Persson / 3 Pixlar

    |

    Toppensupport! – fem stjärnor!

    Jag har under åren(ca 11 år) provat flera olika webbhotell. Förutom den tekniska biten(som givetvis också är bra) så har supporten varit ett av de största argumenten för att välja er. Ni löser alla problem i ett nafs och är supertrevliga 🙂

    Det enda jag reflekterat över är att svartsiden på e-post har ökat lite under senaste åren. MEN man får ofta mailsvar på tider som är långt utanför era öppettider.

    Ni är helt enkelt toppen!!!

    Reply

  • Martin Persson

    |

    Supporten hos Ballou.se är inte till att underskattas.

    Min erfarenhet var mycket bra och jag tycker inte att någon borde tveka på att ta hjälp av dem vid problem med snabba och utvecklade svar och mycket enkla att föra dialog med till synes oavsett nästan oavsett tid på dygnet

    Extra mycket tack till Pia Hallerboij!

    Reply

  • Peter Slocum

    |

    Vill bara säga att den support och snabba svar jag fått från Ballou är outstanding på marknaden. Keep it upp “foks”
    Peter

    Reply

Leave a comment